pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Nieruchomości » Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość

Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
nikodemm





Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 9

Post2015-04-08, 15:36    Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość Odpowiedz z cytatem
Zebrałem dość spory kapitał, który pozwoli mi zainwestować w coś nieco większego. Chcę zbudować sobie portfel inwestycyjny, stabilny, który w razie potrzeby stanowiłby alternatywne źródło dochodu. W związku z powyższych rozważam inwestowanie w nieruchomości. Nie znam się jednak na tym zbyt dobrze, nie wiem, na co trzeba zwracać uwagę. Mam pytanie do osób, które inwestują w nieruchomości, czym się kierują przy wyborze tej idealnej. Nie chcę kupić bubla, więc z góry dziękuję za każdą wskazówkę! Pozdrawiam!
Reklamy
Heheszki





Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 7

Post2015-04-10, 17:30    Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość Odpowiedz z cytatem
Moim zdaniem inwestycje w nieruchomości to super sprawa Wink Kupując fajne mieszkanie, w dobrej lokalizacji masz pewność, ze Twoja inwestycja na pewno się zwróci i to w dodatku z nawiązką Wink Przy wyborze nieruchomości na pewno musisz wziąć pod uwagę wspomnianą już przeze mnie lokalizację, cenę oraz metraż, to są chyba podstawowe czynniki, na które warto zwrócić uwagę Wink
njuimidz





Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 8

Post2015-04-13, 17:31    Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość Odpowiedz z cytatem
Inwestycja w mieszkanie bardzo na topie i pomysł owszem jak najbardziej godny polecenia. Teraz tak ważne jest w twojej inwestycji jaki metraż, ile pieniędzy to już wiesz to dalej ważne jest też, czy to blisko centrum miasta. Patrz na to czy, to jest deweloperskie czy używane i ostatnim czynnikiem tego, na co patrzeć to najważniejsze cena, czyli, ile .
dzierski





Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 7

Post2015-04-13, 17:34    Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość Odpowiedz z cytatem