pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Marketing, reklama » E-mail marketing

E-mail marketing

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
bart.olb





Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 5
Miasto: Warszawa

Post2011-03-20, 23:11    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Witam, chciałbym poznać wasze opinie o e-mail marketingu. Co sądzicie o jego skuteczności ?
Reklamy
Prezes





Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 397

Post2012-02-16, 20:24    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Wedlug mnie to bardzo dobry sposob na pozyskanie nowych klientow i co najważniejsze nie jest drogi.
Bogacz0





Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 152

Post2012-02-21, 20:37    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Na mnie to nie dziala Smile Jak dostaje maila to potrafię po pierwszych 3 wyrazach stwierdzic, czy to spam, czy cos do mnie i najczęściej takie maile marketingowe ładują w koszu.
Koles34





Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 128

Post2012-02-23, 21:04    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Wszystko zależy od tego jak prowadzi sie kampanie marketingowa. Jak ktos robi to z glowa i dba o klientow i nie narzuca sie na samym początku, to mozna osiagnac bardzo dobre wyniki.
Prezes





Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 397

Post2012-05-05, 23:26    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Bogacz0 napisał:
Na mnie to nie dziala Smile Jak dostaje maila to potrafię po pierwszych 3 wyrazach stwierdzic, czy to spam, czy cos do mnie i najczęściej takie maile marketingowe ładują w koszu.


Sztuka jest napisać takiego maila z reklama,oferta, żebyś nie skasowal go po 3 sekundach, tylko przeczytał do końca Smile
Studencik





Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 159

Post2012-05-14, 10:26    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Ja tez od razu kasuje takie spamowe maile Smile Czytam tylko oferty z zakupow grupowych, bo czasami mozna cos fajnego dorwac ;p
Franklin





Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 6

Post2012-09-27, 14:06    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Do podstawowych zadań e-mail marketingu należy budowa lojalności konsumenckiej oraz tworzenie odpowiednich relacji z nimi. Jest dobrym sposobem na pozyskanie nowego grona odbiorców. Umożliwia dostarczenie przekazu reklamowego każdej liczbie odbiorców w dowolnej formie (graficznej, tekstowej). Za pomocą kampanii mailowych - newslatterów, organizowanym promocjom, możesz utrzymać stały kontakt z klientem.
Jednak istnieje pewna przeszkoda w e-mail marketingu. Musisz pamiętać o tym, że osoba, która nie wyrazi zgody na otrzymywanie maili od Ciebie, twoje wiadomości będzie odbierała jako Spam (niechciana korespondencja). Istotnym elementem jest stworzenie e-maili, które nie są sprzeczne z ustawą anty-spamową oraz posiadanie szerokiej bazy klientów.
Blueone





Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 3

Post2012-10-25, 10:21    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Myślę, że to nawet ciekawa forma reklamy o tyle o ile tematyka maili jest prawidłowo targetowana. To znaczy, e-mail marketing sprawdza się jeśli księgowa będzie dostawać maile o nowym programie do fakturowania, a sportowiec o propozycji siłowni. Po za tym takie reklamy nie mogą być wysyłane za często, bo po prostu nas denerwują.
GoodPoint





Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 6

Post2013-06-30, 21:27    E-mail marketing - to działa jeśli jest prowadzone z głow Odpowiedz z cytatem
baccaro napisał:
W jaki sposób reklama w internecie wpływa na lojalność?


Dzięki email marketingowi możesz prowadzić systematyczną komunikację z czytelnikami newsletterów. Komunikacja może być personalna, ekskluzywna, targetowana na podstawie wczesneijszych zachowan...

W każdym razie taka stała komunikacja buduje długotrwałe relacje i wpływa na lojalnośc klienta i jego przywiązanie do marki.
Asoff





Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 259

Post2017-04-04, 13:39    E-mail marketing Odpowiedz z cytatem
Obecnie kampanie e-mail marketingowe wykorzystuje ponad 85% firm działających zarówno w obszarach sprzedaży skierowanych do firm jak również konsumentów. Dlatego też, profilowane bazy danych są dla nich istotnym elementem działań marketingowych. Na pewno budowanie własnej bazy od zera to proces długotrwały i wymagający cierpliwości. Natomiast zakup danych, mimo że jest ryzykowny, daje szansę na szybkie efekty. Aby osiągnąć pożądany efekt, należy przede wszystkim sprawdzić źródło pochodzenia bazy danych oraz kontekst ich powstawania. Dlatego zakup biznesowych baz danych lub konsumenckich baz danych ma sens tylko wtedy, gdy dostawca jest w stanie udowodnić ich legalność i pochodzenie. W tym momencie warto czas poświęcić cenie sprzedaży. Marketer kierujący się niską ceną może w konsekwencji zawieść się, gdyż nie dostanie, żadnej gwarancji od sprzedającego dotyczącej jakości bazy a także legalności jej pochodzenia, a w rezultacie poważnie osłabić reputację swojej domeny. Ja korzystam z bazy danych firmy http://www.infobrokering.com.pl/baza-firm-transportowych, która na rynku działa już od 2004 roku.
Strona główna forum » Marketing, reklama » E-mail marketing
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!
Kursy walut 2024-02-29

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm