pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Rekomendacje, prognozy » Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?

Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Lissa





Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 125

Post2011-11-12, 11:26    Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie? Odpowiedz z cytatem
Chciałabym zacząć inwestowac na gieldzie, tylko jest maly problem jestem zupelnie zielona w tym temacie. Moze moglby mi ktos podpowiedziec jak zaczac, gdzie moge poznac podstawowe zasady rynku, jak sie do tego zabrac ?
Reklamy
Bogacz0





Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 152

Post2011-11-19, 21:32    Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie? Odpowiedz z cytatem
Teoria jest wazna, ale i tak praktyka i czucie co sie dzieje na rynku jest wedlug mnie najwazniejsze. Ja bym zalozyl jakies wirtualne konto, albo od razu ruszyl na gielde.
Moneymaker





Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 210

Post2011-11-20, 00:24    Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie? Odpowiedz z cytatem
Od razu ruszyc na gielde Smile Ty chcesz zeby dziewczyna zbankrutowala ?
Waldus





Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 122

Post2012-03-11, 14:37    Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie? Odpowiedz z cytatem
Moneymaker napisał:
Od razu ruszyc na gielde Smile Ty chcesz zeby dziewczyna zbankrutowala ?


Przecież nie musi od razu sprzedawać domu i kupować za grube banki akcji. Tez jestem zdania ze praktyka i obycie z rynkiem jest mega wazne i to dobry i szybki sposob na nauke.
Byku





Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 106

Post2012-03-15, 20:56    Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie? Odpowiedz z cytatem
Waldus napisał:
Moneymaker napisał:
Od razu ruszyc na gielde Smile Ty chcesz zeby dziewczyna zbankrutowala ?


Przecież nie musi od razu sprzedawać domu i kupować za grube banki akcji. Tez jestem zdania ze praktyka i obycie z rynkiem jest mega wazne i to dobry i szybki sposob na nauke.


Zgadzam sie w 100% i dlatego powstały wirtualne giełdy, które uczą podstaw i nie trzeba nic inwestować.