pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Podatki firmowe: (PIT, CIT, VAT), ZUS » Jak zdobyć doświadczenie w księgowości

Jak zdobyć doświadczenie w księgowości

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
karo90





Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 120

Post2022-12-07, 12:43    Jak zdobyć doświadczenie w księgowości Odpowiedz z cytatem
Witajcie. Jestem świeżo po studiach księgowych i niestety ale wydaje mi się, ze praktycznei niczego nie wiem. Jak zdobyć doświadczenie oraz umiejetnośći przydatne w księgowości? Jakie macie porady?
Reklamy
pierr





Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 112

Post2022-12-07, 12:58    Jak zdobyć doświadczenie w księgowości Odpowiedz z cytatem
Dobra opcja jest biuro rachunkowe, w którym szukają osób do przyuczenia; podstawa to znaleźć takie. Prawdopodobnie najniższa krajowa, ale masz szansę nabyć dużo doświadczenia które w przyszłości zaowocuje.

Umiejętności praktyczne polecam zdobywać na szkoleniach:
https://szkolenia-css.pl/szkolenia-otwarte/prawo-pracy/

Zerknij sobie do Centrum szkoleń specjalistycznych, znajdziesz tam szkolenia z prawa pracy oraz inne wartościowe szkolenia dla księgowych.
heniek





Dołączył: 24 Lis 2022
Posty: 60

Post2023-02-20, 17:00    Jak zdobyć doświadczenie w księgowości Odpowiedz z cytatem
To wiesz dużo więcej niż ja, a przyznam, że cała moja wiedza jest wyłącznie z artykułów https://radio.lublin.pl/2023/01/prorodzinna-ulga-na-dziecko-warto-korzystac-z-niej-kazdego-roku/. Tak się właśnie dowiedziałam, jak rozliczyć ulgę na dziecko. Czytam i notuję w głowie, to co jest potrzebne, jak dotąd wiele mi to pomogło.
Strona główna forum » Podatki firmowe: (PIT, CIT, VAT), ZUS » Jak zdobyć doświadczenie w księgowości
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!
Kursy walut 2024-02-29

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe