pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Inne - banki, lokaty, inwestycje, dotacje » Inwestycja w zloto ?

Inwestycja w zloto ?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Moneymaker





Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 210

Post2012-06-24, 21:32    Inwestycja w zloto ? Odpowiedz z cytatem
Hej,

Co myślicie o inwestowaniu w zloto, czy nadal jest to tak bezpieczne jak kilka lat temu ? Mam trochę gotówki na koncie i zastanawiam sie nad kupnem kilku sztabek albo monet. Jak ktos ma doświadczenie w tym temacie chętnie wysłucham jakis podpowiedzi, bo jestem totalnie zielony Smile
Reklamy
Ziomek8899





Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 117

Post2012-06-25, 21:21    Inwestycja w zloto ? Odpowiedz z cytatem
Kilka lat temu to byla pewna inwestycja na ktorej mozna bylo sporo zarobic teraz jest juz gorzej np. ostatni rok to tylko leciutki plusik. ( jak masz trzymac kase na konic i nic z nia nie robic, to kupno kilku sztabek to dobry pomysl )

pozdr
Waldus





Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 122

Post2012-07-03, 09:15    Inwestycja w zloto ? Odpowiedz z cytatem
Według mnie najważniejszym warunkiem inwestowania w złoto i inne surowce jest znajomość rynku. Jeżeli nie ogarniasz tematu surowców ja bym się nie pchał.

powodzenia Smile
Lissa





Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 125

Post2012-07-05, 10:38    Inwestycja w zloto ? Odpowiedz z cytatem
Waldus napisał:
Według mnie najważniejszym warunkiem inwestowania w złoto i inne surowce jest znajomość rynku. Jeżeli nie ogarniasz tematu surowców ja bym się nie pchał.


Zgadzam się w 100%. Jak masz zamiar inwestować pieniądze wiedza to podstawa bez tego po prostu stracisz wszystko.
Prezes





Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 397

Post2012-07-05, 11:01    Inwestycja w zloto ? Odpowiedz z cytatem
Moim zdaniem to nie jest dobry czas na inwestycje w zloto. Kup sobie jakaś lokatę, fundusz poczekaj z pol roku poczytaj troche na temat surowcow i rynku i dopiero dzialaj.
Michal30





Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 196