pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Hydepark » Mieszkanie jak wynająć?

Mieszkanie jak wynająć?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Pompka





Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 9

Post2015-05-16, 12:48    Mieszkanie jak wynająć? Odpowiedz z cytatem
Siemka!
Mam mieszkanie do wynajęcia jest ono w warszawie dokładna dzielnica to Mokotów. Skomplikowało się w moim życiu dość sporo potrzebuje gotówki nie chce sprzedawać tego mieszkania, bo może być różnie już się przekonałem, więc wole dmuchać na zimne. Wiecie może jak szybko wynająć mieszkanie ? chciałbym po prostu może znaleźć firmę, która się tym zajmie i zrobi to , jak trzeba, bo ja szczerze mówiąc nie mam do tego głowy jest to temat niby łatwy, ale jestem w tym zielonym konkretnie. Chciałbym dowiedzieć się więcej szczegółów jak ktoś miał z czymś takim do czynienia.

Ostatnio zmieniony przez Pompka dnia 2015-07-16, 15:22, w całości zmieniany 1 raz
Reklamy
Tatar





Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 2
Miasto: Poznań

Post2015-05-16, 13:35    Mieszkanie jak wynająć? Odpowiedz z cytatem
ogłoszenia, dużo studentów szuka do wynajęcia
ifonka





Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 9

Post2015-05-16, 17:55    Mieszkanie jak wynająć? Odpowiedz z cytatem
Witaj, generalnie jeśli chodzi o wynajmę to możesz skorzystać z ogłoszenia ja zasugerował przedmówca np. na olx. Ewentualnie spróbuj skorzystać z pomocy agencji nieruchomości tylko musisz pamiętać, że pobierają oni opłatę za pomoc.Powodzenia.
myszio





Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 8

Post2015-05-18, 09:42    Mieszkanie jak wynająć? Odpowiedz z cytatem
Wynajęcie mieszkanie to nie jest taka skomplikowana sprawa, ale jak ktoś nie ma do tego głowy i czasu to faktycznie najlepiej jest zlecić cała obsługę na zewnątrz.. Tacy pośrednicy się wszystkim zajmują i w zasadzie to nic Cie nie interesuje, bo wszystkie problemy są załatwiane przez nich i nie musisz się o nic martwić, ale faktycznie jakiś procent trzeba im niestety oddać;/
Pompka





Dołączył: 06 Maj 2015