pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Hydepark » Wszystko na temat noktowizji

Wszystko na temat noktowizji

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Skamel





Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 28

Post2015-07-21, 10:20    Wszystko na temat noktowizji Odpowiedz z cytatem
Hej ostatnio byłem odwiedzić mojego wujka. Jak się okazało jest on już od dawna myśliwym i pokazał mojemu 9 letniemu synowi swój noktowizor. Dzieciak tak się tym zafascynował, że nie przestaje o tym mówić ani myśleć, ciągle zastanawia się jak to działa, kiedy zaczęto korzystać z takiego sprzętu. Ja jestem zielony w temacie i nic dziecku nie mogę opowiedzieć, dlatego zastanawiam się czy może ktoś z was ma jakieś informacje na ten temat i może się czymś podzielić.
Reklamy
tadeusz16





Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 5

Post2015-07-21, 14:19    Wszystko na temat noktowizji Odpowiedz z cytatem
A nie wiem o co chodzi w tym temacie. Przede wszystkim uważam, że to jest trochę ściemnianie i skąd wziąłeś te informację bo mnie to dziwi, że masz je takie kompletne i masz je takie w takiej to całości..musiałeś to na pewno wziąć przede wszystkim z jakiejś innej stronki.
Diamolo





Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 13

Post2015-07-21, 22:24    Wszystko na temat noktowizji Odpowiedz z cytatem
Przecież żadną wiedzą się nie pochwalił i widać, że nic nie wie w temacie. Zresztą w sumie tak jak ja Wink Jedyne co kojarzę, to pamiętam z lekcji fizyki, że pierwsze badania pod tym kątem były prowadzone w XIX wieku przez Fedinanda Brauna, możesz sobie o tym gościu więcej na wikipedii poczytać Smile
MaciekA





Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 32

Post2015-07-22, 21:16    Wszystko na temat noktowizji Odpowiedz z cytatem
Akurat historia noktowizji jest bardzo ciekawym zagadnieniem. Kolega wyżej ma rację Braun zaczął prowadzić pierwsze badania, jednak to był dopiero początek. Zresztą co ja ci będę pisał, lepiej jak sam poczytasz - http://blog.spy-optic.pl/historia-noktowizji-w-pigulce/
Julusia